Forum Inwestor Strona Główna Inwestor
Forum dla aktywnie inwestujących
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Huśtawki nastrojów i problemy z ..

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Inwestor Strona Główna -> Towarzyskie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lephalale




Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 4
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:44, 22 Sie 2017    Temat postu: Huśtawki nastrojów i problemy z ..

Hey, mam dosyć nietypowe pytanie: czy ktoś z was stosował preparaty na libido? Na stronie apteki DOZ, dokładnie w zakładce "Libido" jest bardzo dużo produktów ale przede wszystkim dla mężczyzn. Ja miewam ostatnio jakieś huśtawki nastrojów i w związku z tym mam problemy z libido.. Forumowicze, powiedzcie czy coś stosowaliście? Macie jakieś sprawdzone tabletki? Chętnie wypróbuję

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lephalale dnia Czw 12:37, 07 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Inwestor Strona Główna -> Towarzyskie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin